parallax background

Tanoda

CommandARTe Tanoda

CommandARTe Tanoda


Mozgásművészeti és Drámapedagógiai képzés

5-18 éves korú gyerekek számára.

Legfontosabb feladatunknak tartjuk, hogy a hazai tánc, színház és a légtornász szakma utánpótlásának felkutatása, kinevelése és a szakmában való elhelyezése.

Rendszeresen tartunk nyíltnapot a gyermekek számára, hogy betekinthessenek képzésünkbe. Ezáltal mi is felmérjük a leendő tanulók mozgás kultúrájukat, önbizalmukat és koncentrációs képességüket.

Először alapképzés programunkba csatlakozhatnak, ahol ismert és elismert szakemberek foglalkoznak a gyermekek megfelelő szakmai felkészítésével elméletben és gyakorlatban egyaránt.

Az alapképzés után lehetőség nyílik a tehetséges diákjaink számára, hogy mesterképzés keretein belül folytassák tanulmányaikat.

Diákjaink közül a legjobbaknak folyamatos fellépési, munkalehetőséget biztosítunk illetve versenyeken, előadásokon, bemutatókon való részvételt.

Társulatunk menedzsment csapata folyamatosan azon dolgozik, hogy minden diákunk rendszeresen kapjon lehetőséget, így kamatoztatva tehetségét.

Amit biztosan elsajátíthatsz nálunk:

- Légtánc

- Antigravity Yoga

- Klasszikus balett

- Modern-kortárs tánc

- Drámapedagógia

- Színészalapismeretek

Mit kell tudni a Tanodáról?

Kiscsoportos órák:

- Heti 3 alkalom

- 4 korosztály, 3 féle óratípus:

Óvodás (5-6 éves):

- Táncelőkészítő gimnasztika

- Antigravity fitness/Yoga – Felhő tánc

- Drámajátékok

Kisiskolás (7-10 éves):

- Modern tánc

- Antigravity fittness/Yoga

- Drámakátékok

Junior (11-14 éves):

- Modern-Kortárs tánc

- Légtánc – silk, karika

- Drámapedagógia, előadóművészet

Ifjúsági (15-18 éves):

- Modern-Kortárs tánc

- Légtánc – silk, karika

- Drámapedagógia, előadóművészet

A művészet összetett. A tánc és a táncelőkészítő gimnasztika, minden mozgás alapja. Ezáltal a gyerekeknek szép és kecses mozgása lesz, illetve fejleszti a hajlékonységot, testtudatot és a ritmusérzéket.

A rugalmas, hajlékony test nélkülözhetetlen a levegőakrobatikában, hiszen a levegőben lévő trükkök, pózok kivitelezéséhez szükséges. Kisebb korban az antigravity fitness/yoga segitségével alapozzuk meg és építjük fel a kellő izomzatot, erőnlétet. A levegőakrobatikát ötvözzük a tánccal, ebből kifolyólag mi nem sportként, hanem művészetként tekintünk rá, ezért megalkottuk a Légtánc műfaját.

Az előadóművészet fontos szerepet játszik a későbbiekben a koreográfiák bemutatásában. Ezért a drámajátékok és drámapedagógia foglalkozások, segítik az önkifejezést és az előadókésséget.

TEKINTSD MEG Oktatóinkat a Tanárok menüpontban!

JELENTKEZÉS:

Mozgásművészeti és Drámapedagógiai nyílt napjainkra

5 és 18 év közötti fiatalok jelentkezését várjuk!

Kérjük töltsd ki a Szülői telefonszám mezőt is!

Jelentkezési lap a CommandARTe Tanoda nyíltnapjára

FIGYELEM! A kitöltött űrlap elküldésével elfogadja az ADATVÉDELMI NYILATKOZATOT.

A jelentkezés semmilyen kötelezettséggel nem jár.

Kövesd figyelemmel a CommandARTe Tanoda Facebook oldalát, hogy értesülj az aktuális hírekről!

Érdeklődés, információ:

Nagy Zsuzsanna

+36-30/453-7199


Órák leírása:



Tánc

Az óvodásoknál alapvető cél a tánc megszerettetése a gyerekekkel különféle játékos feladatokon keresztül.

Az órák gimnasztikai, előkészítő gyakorlatokból épülnek fel, nagy hangsúlyt fektetve a ritmusérzék fejlesztésére, a kreativitásra, a koncentrációs készség elsajátítására és az összpontosításra. Az órák folyamán fontos a csoportos munka, amivel a későbbi együttműködést és egymásra figyelést tanulják meg ezáltal a gyerekek.

Az óra látogatása minden mozgást szerető gyereknek ajánlott!

Minden táncstílus a klasszikus balett alapjaihoz nyúlik vissza, ezért tartom fontosnak minden korosztály számára a balett oktatását. A test tudatos használatát, koordinálását, az izmok fejlesztését leginkább a klasszikus balett gyakorlásával lehet elsajátítani. Az órák célja nem a prímabalerinák kinevelése, hanem egy olyan alap elsajátítása, amely hasznos lehet a későbbiekben a növendékszámára még akkor is, ha más, hozzá közelebb álló táncstílust, mozgásformát választ.

Modern-kortárs tánc:

Az órán különböző modern technikák elsajátítására van lehetőség. Bemelegítő, ráhangoló gyakorlatok után, kisebb kombinációk, koreográfiák betanulására van lehetőség.

Az óra középpontjában a test természetes irányvonalainak használata, a gazdaságos energiahasználat, a széles mozgásrepertoár, a test lehetőségeinek kihasználása áll, fokozatosan beleépítve az óra anyagába az improvizációt.

Kezdőbb szinten nagyobb hangsúly van a gyakorlatok, mozdulatok helyes elsajátításán, hogy felépítsük mindazt, amiből idővel táplálkozni tudunk. Magasabb szintre lépve a gyakorlatok egyre bonyolultabbá, gazdagabbá válnak és egyre nagyobb szerepet kap az improvizáció, mely segít megtalálni a test saját nyelvét, hozzásegíti az egyént, hogy utánzás, másolás helyett, alkosson.





Antigarvity Yoga

Az antigravity Fitness/Yoga kitalálója és a tematika létrehozója, Chirstopher Harrison amerikai artista, aki felismerte, hogy a levegőben saját súllyal végzett gyakorlatoknak megsokszorozódik az izmok fejlődésére gyakorolt hatása.

Ez a mozgásforma ötvözi a levegő akrobatika a jóga ászanák és a szertorna elemeit.

A plafonra vagy egyéb megfelelő helyre felfüggesztett speciális anyagban (hammock) történik a gyakorlatok kivitelezése, szakavatott oktató segítségével.

A gyakorlatok élettani hatásai szerteágazóak, elsősorban a tartó és vázizmok megerőssítésére szolgálnak, de rendkívül hatásosak a has és a karizmok erőssítésében is. Az izmok nyújtására a csigolyák távolítására szolgálnak , a gerinc mellett futó izmok megerősítésével.

Az akrobatikus elemek elsajátítása lépésről - lépésre történik, annak megfelelően, hogy milyen összetételű az órán résztvevők képessége. Egy foglalkozás időtartalma 60 perc.

Fontos, hogy csak és kizárólag levegő akrobatikai tudással rendelkező szakember és végzett Antigravity Instruktor végezze az oktatást a biztonság és a gyakorlatok helyes és pontos kivitelezése érdekében.

Az Antigravity mozgásformát érdemes egészen fiatal gyermekkorban elkezdeni, óvodás (5-6 éves) kortól a vázizomzat ideális fejlődése és fejlesztése érdekében.

A gyakorlatok kivitelezése rendkívül játékosan történik, a gyermek csoportoknak állatnevekkel kombinálva.

A kisgyermekek még életkori sajátosságból, nagyon szívesen és örömmel lógnak és végzik a fordított testhelyzetű mozgásokat. Ezt kihasználva történik a gyakorlatok megismertetése és a gyermekek testének fejlesztése,mely jótékony hatást gyakorol a gondolkodás a gyermeki fantázia fejlesztésében is.



Légtánc

Az órán különböző levegőakrobatikai eszközök használata: silk, karika lehetséges.

Az eszközök kiosztása teljes mértékben a gyerekek igényeihez igazodva törtènik.

A Silk az egyik legnépszerűbb levegőakrobatikai eszköz.

Ez egy felfüggesztett selyem anyag, melyen a különböző hajlékonysági és erőelemek mellett, leforgásokat és zuhanásokat mutatnak be az artisták.

A trükkök, mozdulatok nagyon könnyednek és légiesnek tünnek, viszont nagy erőnlétet igényel.

A karika a lévegőakrobatika egyik változata ahol egy speciális fémkarikán a levegőben végeznek erő, hajlékonysági és dinamikus trükköket. Rendkívül elegáns, nőies és légies eszköz. Számos akrobatikai elemet mutatnak be rajta, akár talajjal kombinálva

Ötvözzük a levegőakrobatikát és a táncot, ezért mi nem sportként tekintünk rá, hanem művészetként, így megalkottuk a „Légtánc“ műfaját.

A trükkök, pózok elsajátítása lépésről-lépésre történik szakavatott oktató segítségével.

Fontos, hogy csak és kizárólag levegőakrobatikai tudással rendelkező szakember végzi az oktatást a biztonság és a gyakorlatok helyes, pontos kivitelezése érdekében.





Drámapedagógia

Drámainstruktor a színházi nevelés eszközeivel dolgozik. A műfajnak külföldön (többek között Németországban és Angliában) komoly kultúrája van és Magyarországon is 30 éves múltra tekint vissza. Színházi, drámapedagógiai, kommunikációs és improvizációs eszközökkel dolgozik. A közös munka során fejlődik a résztvevők ön- és társismerete, kommunikációs készsége, kreativitása, emellett eszközöket kapnak az önkifejezésre a színpadon és a magánéletben egyaránt.

A foglalkozások során célom, hogy erős csapattá kovácsoljam a résztvevőket és a színházi nevelés eszközeivel új utakat nyissak önmaguk, a társaik, a világ és a színház felé. Hangsúlyt kap az önismeret és az önbizalom fejlesztése, az önkifejezés, a testtudat és az előadókészség fejlesztése. Hétről hétre közösségi élményben, feltöltődésben és művészi élményben részesülnek a csoport tagjai.